Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
July 26, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
3,922 (3 today)
Favourites
0
Comments
2
×
ummm hey what's up, people? c:  haha i don't really know why i'm exactly writing a journal entry but here gooooooes~

well one....I finally beat Skyward Sword!! omg I cried so much : '(  but now I'm playing in hero mode and argh it's so hard!!! especially because I'm awful and get hit by an attack all of the time ><

so unfortunately because of marching band alskjdfalksfj I'm going to be missing Anime Iowa :c but I guess it kind of works out, because my best friend's birthday is this saturday, and we're gonna celebrate like crazy motherfuckers ;p i'm pretty pumped haha. And then band camp is next week, starting on monday! ahhhhh!!!!! new director, unfortunately : '( and then school starts August 15th, AHHHH senior year!!!!!

so yeah....that's pretty much it :p hyli out!
  • Mood: Optimism
  • Listening to: One Direction
  • Playing: Skyward Sword
  • Drinking: sprite
:iconpowerblade:
Powerblade Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist General Artist
lol.

dude, good luck and all that, have fun! you can do iiiiit.
Reply
:iconhylian-dragoness:
hylian-dragoness Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
aw thanks!! and i hope so lolol
Reply
Add a Comment: